Monday, December 9, 2013

cinta punya rasa !

CINTA tak memerlukan mata untuk melihat tapi memerlukan rasa untuk merasa kehadirannya. sesungguhnya perasaan itu pernah hadir saatku menemuimu SAYANG. tetapi kenapa sekarang harus aku abaikan perasaan itu padahal ku tahu hatiku meronta kegelisahan tika berjauhan denganmu. walaupun ku tahu itu berlaku atas kesalahanku tapi aku hanya mampu berdoa agar ALLAH terus melindungimu SAYANG. hatiku PERIH jiwaku PEDIH tuk aku menanggung semua ini. tapi ak anggap ini semua ujian dari ILLAHI atas salahku terhadapmu KASIH. andai dapat aku putarkan saat waktu takkan ku biar dirimu berlalu pergi tanpa diriku di sisimu. walaupun hanya kekesalan yang menghantui hidupku tapi aku mengharapkan BAHAGIA kan jadi milikmu sayangku. ku tahu berat bagiku tu terima semua ini tapi aku pasrah dengan ketentuan ILLAHI . sesungguhnya aku amat mencintai dan merindukanmu . andai kau dapat dengar degup jantungku saat ini andainya kau dapat rasa hembusan nafasku tika ini  kau akan mengerti apa kehendak hatiku sayangku. hanya kekesalan yang mengajar aku tuk terima kenyataan bahawa kamu bukan lagi buatku. andai kau tahu setiap sujudku ada namamu adakah kamu akan kembali kepadaku.? walaupun sakit yang kurasa cuma kegembiraan dan kebahgiaan yang aku mahu kamu rasa ! semoga kamu bahagia sayang , aku doa agar kamu ditempatkan di SYURGA !!

No comments :

Post a Comment