Thursday, December 26, 2013

gabungan CERITA ..

SEINDAH SABARMU kumenanti dan ANDAI ITU TAKDIRNYA akan ku terima jika JODOH ITU MILIK KITA dan akanku SETIA HUJUNG NYAWA bersamamu di bawah TEDUHAN KASIH yang ditetapkan olehNYA. susah sangatkah kau mahu KATAKAN KAU CINTA padaku ?? andai TERLEWAT CINTAKU ku mohon maaf kerna sekarang baruku tahu KU CINTA KAU SEORANG seperti cinta ADAM dan HAWA yang sentiasa bersama, umpama OMBAK RINDU membadai pantai dengan penuh kasih sayang. aku tahu ak hanya KAMPUNG GIRL tapi aku LOVE YOU MR.ARROGANT. jangan kau LANGGAR dan LARI dari MENCARI CINTA dan mengejar CINTA HALAL sebab itu merupakan SALAM CINTA dari BALADA PENCINTA. SEKALI LAGI aku bagitau kepada dirimu yang aku bukan AZURA dan AKU BUKAN TOMBOY. 99X RINDU aku hulurkan buat dirimu yang teristimewa. walaupun SEDETIK CINTA yang kau berikan dan HANYA PADAMU ku beri penuh pengharapan. ANDAI AKU TERIMA NIKAHNYA secara automatik SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA bukan BUDAK HOSTEL lagi . sebenarnya BUKAN KERANA AKU TAK CINTA tetapi ada DURI dalam CINTA KAU DAN AKU. walaupun ku tahu tu UTUSAN ILLAHI tapi itukan KONTRAK CINTA. ok ak janji yang hanya KAU TERCIPTA UNTUKKU dan TIADA YANG DUA lagi dan ku harap MAHARKU UNTUKMU. wlauapapun terjadi kita perlu ada LANDASAN CINTA supaya kau kekal jadi KEKASIH AWAL DAN AKHIR . dengan penuh pengharapan LEPAS RAYA HARAP BALAS ye ?? hanya 100 HARI lagi jangan pulak kau JAUH dari diriku k .

#moodtaktentu #gabungansemuacerita #hahahaaha

No comments :

Post a Comment